понеділок, 3 вересня 2012 р.

"Я подумаю" або кандидат-невдаха

Багато млм підприємців проводячи презентацію можливості бізнесу, холерично бояться завершити переговори, тому що боять почути від потенційного кандидата відмову, а саме слова "Я подумаю". Однією із низки причин є психосоціальні перешкоди на шляху до змін у вашого кандидата, а саме (трішки інформації з енциклопедії):

1) Брак довіри
Може стосуватися проекту, що передбачає зміни, або до тих, хто ним керує. Існують також фільтри сприйняття, так званий перцептуальний захист. Суть його в тому, що люди мають нахил охочіше сприймати ті речі, які добре ув’язуються з їхнім теперішнім баченням навколишніх реалій. Якщо особа вже виробила певну думку щодо чогось, то переконати її в іншому досить важко. Люди захищають себе від можливих посягань на стиль їхнього життя, по-перше, читаючи і слухаючи лише те, з чим вони погоджуються, по-друге, вигідно забуваючи все, що могло б змінити їхнє світобачення, не узгоджується з їхніми власними ціннісними орієнтаціями.

2) Страх перед невідомим.
Будь які зміни породжують страхи - зазнати невдачі або схибити. «Неможливими» зміни є, насамперед, у свідомості людей.

3) Загроза втрати влади та впливу.
 Окремі особи в організації можуть вбачати в запровадженні змін загрозу своїй владі та впливу. Основою такої влади в колективі може бути контроль над чимось, чого люди потребують, скажімо, над інформацією чи матеріальними ресурсами. Після того, як розподіл відбувся і влада стабілізувалася, окремі особи чи групи будуть чинити опір змінам, які можуть зменшити їхню владу та вплив.

4) Особистісні риси характеру.
Наприклад, догматизм та залежність. Догматизм – це незмінність особистих переконань. Особи, які відзначаються високим ступенем догматизму, взагалі більше схильні до опору будь-яким змінам, ніж особи менш догматичні. Другою причиною може бути залежність від інших. В екстремальних ситуаціях вона може проявитись опором запровадженню змін. Залежні люди часто втрачають здатність самостійно оцінювати ситуацію. Вони, найімовірніше, опиратимуться змінам доти, доки той, від кого вони залежать, підпише розпорядження і зобов'яже їх відповідно поводитись. Працівники, які надто сильно залежать від своїх керівників, аби не втратити досягнутого балансу у стосунках, скоріш за все не погодяться працювати за новими технологіями чи застосовувати нові методи, допоки не отримають розпорядження і роз'яснення, яким чином запроваджувані зміни можуть змінити їх продуктивність і яку це матиме для них вигоду.

5) Звички.
Допоки ситуація не загостриться, окремі особи можуть реaгyвати на неї звичним для себе способом. Від звички буває важко відмовитись, тому що вона для окремої особи - форма досягнення згоди з навколишнім світом і опанування ситуацією. Звички зазвичай пов'язані з комфортом та почуттям безпеки. Те, чи спричинять вони опір новаціям, залежить, певною мірою, від того, чи вбачатиме окрема особа якусь вигоду для себе від зміни своїх звичок. Наприклад, якщо в організації раптом оголосять, що всім працівникам підвищили платню на 20 %, то знайдеться дуже мало таких, хто протестуватиме, тому що для більшості - це нагода поліпшити своє життя. Але коли цю ж добавку обіцятимуть за умови, що вони працюватимуть не з 9.00 до 17.00, як досі, а у нічну зміну, то більшість не погодиться. Тому що їм довелося б змінити надто багато звичок - коли їсти, коли спати, коли бачитись із рідними і т. ін.

6)Відсутність гармонізації колективних зусиль.
Теорії інновацій розглядають поняття „опір інноваціям” також з боку споживача та економіки у цілому. Це свідчить про те, що розповсюдження нових товарів та технологій відбувається з великими складностями, особливо на початковому етапі. Незважаючи на те, що переваги інновацій є очевидними, на практиці підприємці усіма силами чинять опір введенню нового. Бо це вимагає змін у налагодженій роботі та викликає невизначеність та ризик. У першу чергу ризик полягає у тому, що невідома реакція майбутніх споживачів: яким характеристикам товару вони будуть приділяти першочергову увагу, а що будуть вважати другорядним. Тому поряд з організацією нового виробництва менеджер має зламати стереотипи не лише працівників, а й споживачів.

Люди, які маю певні перешкоди перераховані вище, не бажані для партнерства в МЛМ бізнесі, тому що багато не те що не стануть ТОП лідерами, а через кілька тижнів чи місяців вони можуть взагалі піти з бізнесу. А таких людей - БІЛЬШІСТЬ, тому БЕРЕЖІТЬСЯ ТАКИХ ЛЮДЕЙ!

А насправді бажаю Вам витривалості, впевненості в своїй діяльності та віри в себе для того, щоб відшукати 5-10 золотих кораблів з якими ви зробите ВЕЛИКИЙ БІЗНЕС і забезпечите собі фінансову незалежність на кілька поколінь!

З любов'ю Ваш
Андрій Шевага



 

Вконтакте

Контакты:

Life:+38(093)250-37-52

MTS:+38(050)916-64-27

E-mail:shevaha_andriy@mail.ru

Skype:shevaha.andriy