пʼятниця, 31 серпня 2012 р.

Історія мережевого маркетингу


Що ж таке МЛМ, багаторівневий маркетинг або multi-level marketing??
- це cистема організації бізнесу та компенсацій, що використовується компаніями прямого продажу, за якої дистриб'ютор чи незалежний продавець може отримувати дохід не лише від обсягу особистого продажу продуктів і послуг, а й від обсягу продажу, здійсненого через мережу інших незалежних продавців, які були ним залучені та навчені для бізнесу. Кожен з агентів встановлює безпосередні контакти з потенційними покупцями та отримує прибуток від безпосередньої реалізації їм товарів. Крім цього, дистриб'ютор одержує прибуток у вигляді додаткових виплат від реалізації продукції усією або частиною підпорядкованої йому та створеної ним власноруч мережі агентів збуту.
У 1934 році Карл Ренборг заснував компанію "California Vitamins" і, завдяки новій системі продажів, коли споживачі продукту ставали і його розповсюджувачами (дистриб'юторами), компанія швидко досягла обороту 7 мільйонів доларів, не вклавши жодного долара в рекламу.
У 1939 році Карл Ренборг перейменував свою компанію в "Nutrilite Products" (за назвою продукту), зберігши принцип поширення харчових добавок. Його співробітники самі запрошували на роботу новачків, давали їм необхідні відомості про продукт і пропонували кожному будувати свою власну мережу, запрошуючи в бізнес своїх знайомих.
1959 рік. Подальша історія MLM пов'язана з іменами співробітників "Nutrilite" Річ Де Воса і Джей Ван Ендель, які після десяти років успішного бізнесу в структурах Ренборга в 1959 році створили свою власну компанію "American Way Corporation", скорочено "AMWAY" (Американський Шлях).
1959-1975 роки. Поступовий розвиток концепції «мережевого маркетингу». У світі існує всього 30 компаній MLM. У цей період велику роль у розвитку MLM зіграв Глен Тернер. Його компанія "Dare to Be Great" вперше в історії привернула до MLM десятки тисяч людей.
У 1975 році Федеральна Комісія з Торгівлі (Federal Trade Commission, FTC) у США ввела в дію ряд "Положень про структури типу" піраміда ". У процесі розслідування для нанесення головного удару серед 30 компаній була обрана компанія« Amway ». Через 4 роки суд виніс рішення - "метод розповсюдження товарів, званий багаторівневим маркетингом, є прийнятним і допустимим з точки зору закону способом продажів і розповсюдження продукції".
В 1979-1983 роках (після того, як судом було винесено рішення у справі «Amway») близько п'яти мільйонів чоловік вступили в систему мережевого маркетингу. В цей час виникло кілька сотень нових компаній. В асортименті мережевиків виявилися найрізноманітніші товари - страхові поліси, предмети побутової хімії, пластикові карти, прикраси, посуд, комп'ютери, міні-трактори та багато іншого.
1990-1999 роки. Щорічне зростання індустрії становить 20-30% незалежно від підйому або спаду світового виробництва. Тільки в Америці в цьому бізнесі задіяно більше 15 мільйонів чоловік.
Система MLM швидко поширюється в Канаді, Мексиці, країнах Південної Америки, Європи та Азії. На початку 90-х років мережевий маркетинг з'являється в Росії і сьогодні переживає період бурхливого зростання.
2000 і далі. Індустрія МЛМ має оборот понад 100 мільярдів доларів США, а число дистриб'юторів наближається до 55 мільйонам чоловік. 20% доларових мільйонерів Америки зробили свої капітали за рахунок мережевого маркетингу. В даний час мережевий маркетинг процвітає в 125 країнах усіх континентів.
 

Вконтакте

Контакты:

Life:+38(093)250-37-52

MTS:+38(050)916-64-27

E-mail:shevaha_andriy@mail.ru

Skype:shevaha.andriy