середа, 29 серпня 2012 р.

61 спосіб управління часом від Алана Лакейна


Алан Лакейн (Alan Lakein) - провідний світовий фахівець з тайм-менеджменту, його фільми з тайм-менеджменту виграли 8 фестивалів і є кращими навчальними фільмами з даного предмета.

Найбільшу популярність йому принесла книга «Мистецтво встигати», яка була розпродана тиражем понад 3 млн. копій. В цій книзі Алан описав 61 метод тайм-менеджементу. Ось вони:


1. Я намагаюся отримати задоволення від кожної хвилини життя, наявною у моєму розпорядженні.
2. Я намагаюся отримати задоволення від усього, що я роблю.
3. Я - невиправний оптиміст.
4. Я намагаюся йти від перемоги до перемоги.
5. Я не витрачаю час на переживання з приводу своїх невдач.
6. Я не витрачаю час, випробовуючи почуття провини у зв'язку з тим, що я не зробив.
7. Я постійно нагадую собі: "Завжди можна знайти достатньо часу для того, щоб зробити важливі речі". Якщо це - важливі речі, я завжди знайду час для того, щоб їх зробити.
8. Я кожен день намагаюся знайти новий спосіб для того, щоб скористатися ним для виграшу в часі.
9. Я встаю о 5 ранку в будні дні (і рано лягаю спати).
10. Я з'їдаю полегшений обід, щоб не відчувати сонливість у другій половині дня.
11. Я не читаю газет або журналів. Я лише проглядає газетні заголовки, коли проходжу повз продавців газет, для того щоб знати про події у світі.
12. Я побіжно проглядає книги в пошуках цікавих думок.
13. У мене немає телевізора.
14. Моя робота розташована близько від дому, і я ходжу на роботу пішки. Лише коли я лінуюся або поспішаю, я їду туди на машині.
15. Я аналізую свої звички для того, щоб позбавитися від застарілих, або для їх поліпшення.
16. Я раз і назавжди покінчив з "очікуваннями". Якщо мені доводиться чекати, то я розглядаю таку ситуацію, як "подароване час" для того, щоб розслабитися, попланіровать або зробити що-небудь таке, що я б інакше не зробив.
17. Я ставлю свої годинники на три хвилини вперед для того, щоб почати день раніше.
18. У моїй кишені я ношу порожні картки, розміром з візитні, або бібліотечні формуляри, щоб записувати на них спостереження або думки, що виникають в голові.
19. Раз на місяць я переглядаю свої життєві цілі.
20. Кожен день я переглядаю список моїх життєвих цілей і визначаю, за допомогою яких дій я зможу домогтися їх здійснення.
21. Я нагадую собі про свої життєві цілях за допомогою написів, які я зробив на окремих листках паперу, поміщених на стінах мого кабінету і на письмовому столі.
22. Навіть коли я виконую нікчемні завдання, я не забуваю про свої довгострокові цілі.
23. Перше, що я роблю вранці - це планую свою діяльність на цілий день і розподіляю справи за ступенем їх значимості.
24. Я складаю список конкретних справ, які слід зробити протягом дня, і розподіляю їх у порядку значущості, а потім намагаюся зробити найважливіші справи якомога раніше.
25. Я заздалегідь складаю розклад своєї діяльності на три місяці вперед таким чином, щоб забезпечити рівномірний розподіл навантаження і різноманітність у заняттях на кожен місяць, а також зарезервувати "додатковий час" для здійснення "гарячих" проектів.
26. Я надаю собі можливість відпочити і нагороджую себе, коли завершую важливі справи.
27. Я роблю значні справи у першу чергу.
28. Я намагаюся домогтися успіху не стільки напруженим, скільки вмілим працею.
29. Я намагаюся виконувати тільки справи "А" і ніколи не робити справи "Б" і "В".
30. Я вірю в свою здатність вірно розподіляти справи за ступенем їх значимості і намагаюся дотримуватися цього порядку, чого б мені це не коштувало.
31. Я ставлю собі питання: "Чи відбудеться щось жахливе, якщо я не виконаю цієї справи?" Якщо відповідь негативна, то я його не роблю.
32. Якщо мені здається, що я починаю зволікати, я задаю собі питання: "Чого я прагну уникнути?" і, отримавши відповідь, намагаюся зустріти цю проблему лицем до лиця.
33. Я завжди використовую правило 80/20.
34. Я починаю роботу з найбільш плідною частини проекту і часто після цього мені не потрібно робити інше.
35. Я намагаюся відкинути непродуктивну діяльність як можна швидше.
36. Я надаю собі достатньо часу для того, щоб зосередитися на виконанні справ високої значимості.
37. Я розвинув у себе здатність зосереджувати свою увагу і свої зусилля на одному предметі протягом значних відрізків часу.
38. Я зосереджую послідовно тільки на одному предметі.
39. Я концентрую свої зусилля на предметах, які принесуть мені найбільш значні довгострокові блага.
40. Я намагаюся проявити особливу енергію і завзятість, коли я відчуваю, що можу перемогти.
41. Я привчив себе виконувати свій список "Що треба зробити", не пропускаючи важких справ.
42. Я намагаюся здійснювати значну частину свого розумового процесу на папері.
43. Я намагаюся робити творчу роботу на самоті по ранках і використовую другу половину дня для зустрічей і нарад.
44. Я визначаю точні терміни для завершення справ для себе та інших.
45. Я намагаюся активно вслухатися в хід кожної дискусії.
46. Я намагаюся не розтрачувати попусту час інших людей
47. Я намагаюся доручити виконання справ іншим людям, якщо ці справи знаходяться в сфері їх компетенції, і вони краще можуть з ними впоратися.
48. Я звертаюся за допомогою до фахівців, щоб вони мені допомогли у вирішенні проблем, що вимагають особливих знань і спеціальної кваліфікаці.
49. Я найняв людину, яка розбирає мою пошту і веде контроль за моїми телефонними дзвінками, а також стежить за різними поточними справами.
50. Я намагаюся якомога менше плодити паперів і викидаю якомога більше непотрібних паперів.
51. Я намагаюся брати одну і ту ж папір тільки один раз.
52. Я намагаюся відразу ж написати відповідь на більшість листів.
53. Я намагаюся, щоб верхня частина мого столу була звільнена для роботи і розміщую більшість важливих паперів в центр столу.
54. Всі мої речі мають свої певні місця (тому я витрачаю мінімум часу на їх пошук).
55. Я виділяю три години на місяць спеціально для того, щоб розібрати різні дріб'язкові справи.
56. По вихідних днях я намагаюся не думати про роботу.
57. Я досить часто розслабляюся і "нічого не роблю".
58. Я виходжу з того, що деяка частина мого часу неминуче буде витрачена на справи, що знаходяться поза мого контролю, але я не переживаю через це.
59. Під час роботи я намагаюся звести балаканину до мінімуму.
60. Я постійно придумую кроки, які можна прийняти зараз для реалізації моїх цілей.
61. Я постійно задаю собі питання: "Як зараз можна витратити час з найбільшою користю?"

Використвовуючи половину цих методів у мене набагато більше стало вільного часу, все втигаю зробити вчасно та грамотно планувати робочий день!
Використувуйте і Ви!
 

Вконтакте

Контакты:

Life:+38(093)250-37-52

MTS:+38(050)916-64-27

E-mail:shevaha_andriy@mail.ru

Skype:shevaha.andriy