Сем Уолтон (Sam Walton), засновник найбільшої роздрібної мережі магазинів Wall-Mart, завжди говорив своїм співробітникам: «Є один бос - покупець. Він може усунути кожного в компанії - від директора до вантажника - тим, що просто витратить гроші в іншому місці». Уолтон зрозумів, що для людей потрібно сформувати список правил, якими він керувався в житті й бізнесі. Але не в якості кармічних заклинань, а у виді простих фраз на основі здорового глузду.
Його правила можуть бути визначені як одне ціле, складене з таких частин, як стратегія, люди, управління ризиками й тактика. З метою спрощення він описав ці 10 правил успіху використовуючи такі слова: прагніть, ділиться, мотивуйте, спілкуйтеся, розумійте, святкуйте, слухайте, випереджайте очікування, контролюйте витрати й пливіть проти течії.
1. Прагніть досягти успіху й завжди будьте неприборканими. Сем Уолтон був палкою й діяльною людиною, який міг надихати людей на таку ж палкість і діяльність. Він очікував, що кожний у Wal-Mart є членом команди й прагне до досягнення цілей компанії з одержимістю й старанністю.
2. Діліться вашим успіхом з тими, хто допомагав вам. Містер Сем вірив, що ці слова не порожній звук; його слова ніколи не розходилися зі справою, що дозволяло завжди вчасно платити зарплату персоналу й одержувати свою частку від прибутку.
3. Мотивуйте себе й інших для досягнення вашої мрії. Сем Уолтон знав, як важливо мотивувати команду менеджерів і працівників, але він розумів, що гроші не все, що потрібно людям і це не єдиний спосіб мотивації. Його ділові наради завжди були веселими, надихаючими і повними сюрпризів, і він знаходив безліч нових способів мотивувати людей.
4. Спілкуйтеся з людьми й показуйте їм свою турботу. Містер Сем розумів, що багато хто з його співробітників знають всі деталі його бізнесу, і всі співробітники хочуть уваги до себе. Він надавав всю фінансову конфіденційну інформацію всім своїм співробітникам. Уолтон уважав важливим пам'ятати імена всіх своїх співробітників і дрібні деталі про їхні родини. Він завжди хотів, щоб всі працівники у Wal-Mart відчували турботливе ставлення до себе.
5. Розумійте й цінуйте людей за їхні досягнення й зусилля. Сем Уолтон любив демонструвати приклади роботи тих своїх співробітників, які досягли відмінних результатів. Він намагався змусити інших співробітників дивитися на них як на еталон або стандарт. Він знав - те, що змогла зробити одна людина, зможе зробити й інша. Уолтон завжди хвалив своїх співробітників за успіхи привселюдно - він вірив, що «натхненна людина все зробить правильно».
6. Містер Сем був готовий пройти довгий шлях, щоб зробити Wal-Mart таким, що відрізняється від інших мережевих магазинів, і намагався створити для своїх співробітників і покупців дружелюбний мікроклімат. Він не вважав, що керівники й співробітники компанії повинні бути надто серйозними й любив святкувати особливі дати, такі як день народження або народження дитини.
7. Слухайте інших і учіться їхнім ідеям. Сем Уолтон твердо вірив, що кожний, хто працює в його компанії, може приносити хороші ідеї й завжди вітав, коли співробітники ділилися своїми ідеями з керівництвом компанії. І завжди сам знаходив час для розмови зі співробітниками.
8. Випереджайте очікування покупців і всіх інших. Wal-Mart не був виключенням у прагненні, щоб його покупці поверталися в магазин знову. Містер Сем вірив, що добре задовольнивши покупця й давши йому все, що він хоче, він зможе залучити його в магазин Wal-Mart знову й знову.
9. Контролюйте витрати й додержуйтеся свого шляху до успіху. Добре відомо, що Сем Уолтон пишався тим, що Wal-Mart був дешевим магазином. Він вірив, що ощадливість - це перевага й принцип ощадливості впроваджувався на всіх рівнях управління в Wal-Mart.
10. Пливіть проти течії, будьте різними, змінюйтесь Сем Уолтон спеціально порушував багато традиційних правил, яким прийнято було слідувати. Він вірив, що стимулювання надійності й вірний шлях до творення зможуть самі знайти конкурентні переваги.
Містер Сем слідував своїм власним правилам все своє життя, лише зрідка відхиляючись від них. Кожне з його 10-ти правил легко зрозуміти; вони можуть бути використані іншими у своєму власному житті. Звісно ж, вони вимагають дисципліни й відповідальності для успішного виконання.
За матеріалами книги "Чему я научился у Сэма Уолтона. Как преуспеть в конкуренции с Wal-Mart и с другими розничными гигантами" (рос.)
Його правила можуть бути визначені як одне ціле, складене з таких частин, як стратегія, люди, управління ризиками й тактика. З метою спрощення він описав ці 10 правил успіху використовуючи такі слова: прагніть, ділиться, мотивуйте, спілкуйтеся, розумійте, святкуйте, слухайте, випереджайте очікування, контролюйте витрати й пливіть проти течії.
1. Прагніть досягти успіху й завжди будьте неприборканими. Сем Уолтон був палкою й діяльною людиною, який міг надихати людей на таку ж палкість і діяльність. Він очікував, що кожний у Wal-Mart є членом команди й прагне до досягнення цілей компанії з одержимістю й старанністю.
2. Діліться вашим успіхом з тими, хто допомагав вам. Містер Сем вірив, що ці слова не порожній звук; його слова ніколи не розходилися зі справою, що дозволяло завжди вчасно платити зарплату персоналу й одержувати свою частку від прибутку.
3. Мотивуйте себе й інших для досягнення вашої мрії. Сем Уолтон знав, як важливо мотивувати команду менеджерів і працівників, але він розумів, що гроші не все, що потрібно людям і це не єдиний спосіб мотивації. Його ділові наради завжди були веселими, надихаючими і повними сюрпризів, і він знаходив безліч нових способів мотивувати людей.
4. Спілкуйтеся з людьми й показуйте їм свою турботу. Містер Сем розумів, що багато хто з його співробітників знають всі деталі його бізнесу, і всі співробітники хочуть уваги до себе. Він надавав всю фінансову конфіденційну інформацію всім своїм співробітникам. Уолтон уважав важливим пам'ятати імена всіх своїх співробітників і дрібні деталі про їхні родини. Він завжди хотів, щоб всі працівники у Wal-Mart відчували турботливе ставлення до себе.
5. Розумійте й цінуйте людей за їхні досягнення й зусилля. Сем Уолтон любив демонструвати приклади роботи тих своїх співробітників, які досягли відмінних результатів. Він намагався змусити інших співробітників дивитися на них як на еталон або стандарт. Він знав - те, що змогла зробити одна людина, зможе зробити й інша. Уолтон завжди хвалив своїх співробітників за успіхи привселюдно - він вірив, що «натхненна людина все зробить правильно».
6. Містер Сем був готовий пройти довгий шлях, щоб зробити Wal-Mart таким, що відрізняється від інших мережевих магазинів, і намагався створити для своїх співробітників і покупців дружелюбний мікроклімат. Він не вважав, що керівники й співробітники компанії повинні бути надто серйозними й любив святкувати особливі дати, такі як день народження або народження дитини.
7. Слухайте інших і учіться їхнім ідеям. Сем Уолтон твердо вірив, що кожний, хто працює в його компанії, може приносити хороші ідеї й завжди вітав, коли співробітники ділилися своїми ідеями з керівництвом компанії. І завжди сам знаходив час для розмови зі співробітниками.
8. Випереджайте очікування покупців і всіх інших. Wal-Mart не був виключенням у прагненні, щоб його покупці поверталися в магазин знову. Містер Сем вірив, що добре задовольнивши покупця й давши йому все, що він хоче, він зможе залучити його в магазин Wal-Mart знову й знову.
9. Контролюйте витрати й додержуйтеся свого шляху до успіху. Добре відомо, що Сем Уолтон пишався тим, що Wal-Mart був дешевим магазином. Він вірив, що ощадливість - це перевага й принцип ощадливості впроваджувався на всіх рівнях управління в Wal-Mart.
10. Пливіть проти течії, будьте різними, змінюйтесь Сем Уолтон спеціально порушував багато традиційних правил, яким прийнято було слідувати. Він вірив, що стимулювання надійності й вірний шлях до творення зможуть самі знайти конкурентні переваги.
Містер Сем слідував своїм власним правилам все своє життя, лише зрідка відхиляючись від них. Кожне з його 10-ти правил легко зрозуміти; вони можуть бути використані іншими у своєму власному житті. Звісно ж, вони вимагають дисципліни й відповідальності для успішного виконання.
За матеріалами книги "Чему я научился у Сэма Уолтона. Как преуспеть в конкуренции с Wal-Mart и с другими розничными гигантами" (рос.)